Sunday, July 19, 2009

Game Of STUPID.. (Part 6)

Pengembaraan Alex bersambung dengan pergi ke panggung wayang
yang terhebat, tergempak, dan ...bapak cool giler (bak kate Abid) dkt sunway.
Tibe - tibe, terserempaklah dengan seorang Hotties aka Hot Izz.Alex pown tegurlah

Alex : helo lady! ;p

Hot Izz : helo beef munchin'.

Alex : weyh! selamba je ehh kau ckp aku ni
daging yang dikunyah.

Hot Izz : uuuuuugghhh. takutnye.

Alex : Aku bleh call 911,

Somebody call 911, shawty fire burning on the dance floor,
huwooo ooo.(Sean Kingston - Fire Burning)

Hot Izz : W H A T E V E R. tkpe I blanje you ticket cinema.

Alex : Thank You.

Selepas itu, terdapatlah sekumpulan PEKONA (Persatuan Kumpulan Orang Noob Association)
saman Alex sbb bwat maksiat. Alex berkate

Alex : Asl korang nk saman aku Plak!

Murugan Pekona : Ko bwat maksiat deyh!

Alex : kau murugan! tk abis-abis dengan rasa benci kau terhadap aku.
mwahahaha. Kita berjumpa di gelanggang.

Ungkapan daripada Buku Antologi Form 2 "Angin".

Murugan : Oit kau!

Alex : ape ah? nk saman aku ke tk nihh?

Murugan : tk perlu! jom kite G.O.S! (GAme of STUPID!)

Alex : Betik dibiarkan kau ni! Serious?!

Murugan : yeah!

Alex : Ok! Let's Ro-Syam-Nor! aka rock, paper, scissors.

Mereka berosyamnor...
Alex menang dengan bwat gunting dan murugan plak bwat
Burung.Maksudnye BERSUNAT! mwahahahahah!
Alex mulakan game.

alex : Apekah maksud sotong?

Murugan : sejenis haiwan?

Alex : kau salah! jawapannya adalah sejenis haiwan yg hidup
di dalam Air. Kau dapat letter 'S'. Ok, aku soal lagi

'The Simpsons atau South Park...

Murugan : souuth park!!!

Alex : woi! aku x abis ckp lagi ah! Kau dapat 'T'

Murugan :Yeah! bengap giler aku!

Alex : Kau bwat lawak er? Ok, aku soal lagi.

'Name kau sape?' kalau x tau..
aku tk tau nk ckp ape!

Murugan : Murusamy Karuuppiah a/l Maniam.

Alex : Habis ah Kau!

B.Sathia : Sape sebut name bapak aku? (sambil memakai stoking Barbie)

Murugan : You're so gonna dead, my noob friend.

B.Sathia : Jahanam kau! perangai macam itik!

murugan: dedededededamn!!!! argh! LARI!.

Alex : nmpknye Murugan dikategorikan Class G dlm
Hospital Kinta,Tanjung Rambutan.

the endddd
to be continued (Part 7). ;p

1 comment: