Friday, April 24, 2009

How Alex got its name..(Part 5)

Setelah Omar Aiman pengsan..Alex berjumpa dgn Hercules..dan berkata..

Alex : Weyh ko dh bace how dalat got its name??

Hercules: x..mls dowh..aku sebenarnye nk fail periksa..

Alex: asl??

Hercules : sbb kalo aku fail, aku akan mencipta sejarah dunia.."The World
Most Dumb People" dlm Guiness World Record. huhuhu

Alex: ko memang bodoh pown..Aku tanye ko 2+2 bersamaan dgn??

Hercules: How Dalat Got Its Name?? ;p

Alex : Anda Betol..


(ungkapan di atas tadi menunjukkan 2 org yg sama-sama bengap..
masyrakat..)

Hercules : ko nk dengar cite ak??

Alex : cite ape??

Hercules : cita-cita..

Alex : owh, cita-cita aku nk jadi mamak indonesia..

Hercules : bkn cita tuh..CERITA

Alex : owh, saya faham..mulakan cerita anda..

Hercules: ok..Pada suatu hari terdapat seorang mamak indon..

Alex : owh idolaku.. =)

Hercules: yang bekerja di restoran ancol..
dia bekerja sebagai pelayan di restoran itu.
Semasa dia ambil order..orang tu nk Nasi Goreng Sutun..
Mamak indoon tu ckp.

Mamak: apa? SUTUN??

Orang tu: la nggak tau ya..meh aku ejakan "S-O-T-O-N-G"..Sutun.. phm x?

mamak: ok boss..

Hercules: Selepas 5 minit, nasi orang tu sampai dan..

Orang tu : mbak, kasi saya telur masin satu..

mamak: aduh! gawat tu..

Orang tu: asl??

mamak : sbb kalo satu subtract dgn satu bersamaannya zero..

(Mamak itu mengatakan telurnya)

mamak : telur masin gawat nk dibuat nya..mau cili??(loghat terengganu)

orang tu: x mau..

Hercules : Orang tu pon makan nasi itu lalu..die mkn dgn deliciously..
selepas die habis makan..tiba-tiba die muntah dan mati dan
kata-kata terakhirnya ialah Alex..

Alex: aik?? aku asl lak??

Hercules : jgn prasan da..itu Cerita How Alex Got Its Name?

Alex : Orang tu plak sape?

Hercules: Orang tu ialah Alex..dan sebenarnye orang tu takde name..
die discover sape dirinya yg sebenarnye..dan dapat mase die DEAD!

T_T (Hercules dgn sedihnya..)

Alex pulak gelak-gelak! xD dan berkata

Alex : gila emo sial ko!! hahahaha

Hercules : walaupun aku tough tapi aku ade kelemahan..

lalu Hercules Sepak Muka Alex sampai die muntah dan kata-katanya semasa muntah ialah
"ALEX"

Setelah Omar Aiman tersedar..die nmpk Alex pengsan..
lalu Omar dgn perasaan bangganya die menghimpap perutnya ke atas
badan Alex..

Omar Aiman berkata.

Omar: Smack That! (nyanyian Akon ft Eminem)

Alex: what the feeling.. i'm so hot when i've been himpaped by Omar..owh!
im so glad that i didn't die yet so glad that im so hot under Omar's stomach and
IT IS SO BIG LIKE A BANGLO BEBEBEH!!

sedih pembuat cerita iaitu rahman ni dibuat nye..

Alex : asl ko masuk ah Rahman??

Rahman : weyh bnyk masin mulut ko! aku bwat cerita ni..ko plak nk bising..
aku delete kang name ko kt dlm blog nih.! ;(

Omar : yes aku sokong ko Alex!! bwat semak je Rahman nih!

Rahman : Ko diam! dah la debab, pastu bajet hotstuff! hahaha

Lalu Omar menangis dah akn bgtau mak nyer!..
Rahman X kisah!!

Alex panggil Raja Faiz, Rasyid and Danny

Alex : aku dah bwk gang aku! bersedia untuk mati..

Rahman : Okey!

Dengan senangnye rahman delete Alex and the gang dlm cita nih!!

Akhirnya NO MORE ALEX!!



Pesanan daripada Penulis Blog ni!!:

Hai ini Rahman..Cerita di atas ini adalah rekaan semata-mata dan tiade kaitan dgn hidup dan
mati..and watak Alex akn diteruskan dan sokonglah UMNO dan Barisan Nasional kerana Alex juga sokong BN..dan sekian dahulu dari saya ABDUL RAHMAN B. ZULKARNAIN..


CHOW!! (To Be Continued) Part 6!!

No comments:

Post a Comment